Bu Blogda Ara

23 Haziran 2012 Cumartesi

Coffee Prince - Sıcak Bir Kahve Gibi Sıcacık Bir Dizi

İlk dizi yorumumu gözümün nuru olan yerini hiç bir dizinin dolduramadığı yegane dizim Coffee Prince ile yapmak istedim.Öncellikle bir tanıtım ile başlamak istiyorum.

Adı : Coffee Prince
Tür : Romantik-Komedi
Bölüm Sayısı : 17
Senarist : Lee Jung Ah ve Jang Hyun Joo
Yapımcı : Lee Eun Kyu
Yönetmen : Lee Yoon Jeong
Yayın Kanalı : MBC
Yayınladığı Tarih : 02 Temmuz-27 Ağustos 2007

Asıl önemli olan ve beni bu diziye bağlayan unsur oyuncuların sıcaklığı oldu
                           
                              Yoon Eun Hye - Go Eun Chan

İşte benim Yoon Eun Hye ile tanıştığım dizi budur bu nasıl tatlı bir kızdır böyle bu dizi sayesinde onun tüm dizilerini izledim.Karakterimizi tanıtacak olursak Go Eun Chan küçük yaşta babasız kalmış ve ailenin büyük kızı olarak aile reisi rolünü üstlenmek zorunda kalmış bir kız.Küçüklüğünden beri erkeksi davrandığı için dışarıdan bakınca cinsiyetini belirlemek zor oluyor haliyle işte bizim kız bir şekilde Choi Han Kyul ile karşılaşıyor ve anlaşılacağı üzere aralarında oluşan aşk şaşırtıcı bir o kadar da eğlenceli bir hal alıyor.

Gong Yoo - Choi Han Kyul

Gong Yoo,Choi Han Kyul karakteri ile karşımıza çıkıyor.Klasik kore dramalarında olduğu gibi burada ki asıl adamımız zengin bir aileden geliyor yakışıklı,karizmatik boş boş gezip para harcayan bir tip.Küçüklüğünden beri kuzeninin kız arkadaşından hoşlanıyor ama tabi bunu itiraf edip böyle bir bir alçaklık yapmaya gönlü yemiyor.Go Eun Chan ile tanıştıktan sonra onu ister istemez bir erkek sanıyor büyükannesi evlenmesinde ısrar edince Go Eun Chan'ı evlilik görüşmelerine götürerek aklınca kızlardan kurtulmaya çalışıyor.Büyükannesi bakıyor ki böyle olmayacak onu bir kahve dükkanının başına getirip buranın gelirini 2 katına çıkarmasını istiyor ona göre Amerika'ya gitmesine izin verecek tabi gelişen olaylar çerçevesinde Go Eun Chan'da bu kahve dükkanında işe giriyor. Bu dizimizin ilginç yanı ise esas oğlan esas kızdan hoşlanıyor ama onu erkek sanıyor.

Lee Sun Gyun - Choi Han Sung

Dizinin ikinci adamı Ahjussi ise beni kendine hayran bırakan kişi bu dizide Gong Yoo'dan sonra en sevdiğim karakter Ahjussi idi.O nasıl bir kahkaha atmaktır öyle o gülüyor ben gülüyorum.Choi Han Sung,Choi Han Kyul'un kuzeni rolünde.Go Eun Chan ile aynı mahallede oturuyor ve Ssulja yani Terry isimli köpeğin sahibi kendisi.Ayrıca söylemek isterim ki köpeği de kendisi kadar tatlı.Go Eun Chan bu ahjussiye hergün süt dağıtıyor Terry sayesinde arkadaş oluyorlar.Go Eun Chan'ın aslında kız olduğunu ilk bakışta anlıyor kendisi.

Chae Jung Ahn - Han Yoo Joo


Dizimizin diğer kızı ise Han Yoo Joo.Kendisi Choi Han Sung ile 11 yıldır çıkıyor ama 2 yıl önce bizim ahjussiyi terk ediyor.Tabi sonra geri dönüyor orası ayrı.Bu kızı nedense hiç kanım almadı sevemedim gitti güzel kız ama keşke yerinde başka biri olsaydı demedim diyemem.

Kim Jea Wook - No Sun Ki 


Bu çocuğu çok sevdim.Kendisi dizide sokak arasında gözleme satan biri.Choi Han Kyul kafeyi açmaya karar verince bu çocuğu da keşfediyor bin bir zorlukla kafeye gelmesini sağlıyor.Bu çocukta en sevdiğim şey gizemli oluşu bide yandan yandan bir gülümsemesi var ki aman diyim. :D 

Kim Dong-Wook - Jin Ha Rim 

My Chan :) Bu ne kadar şirin bir çocuktur ya çok sevdim çok.Choi Han Kyul'un arkadaşı çapkın biri kendisi kafeyi açmakta çok yardımı dokunda oda kafede çalışmaya başlıyor en sevdiğim özelliği etrafta My Chan My Chan diye koşturmasıydı 11.bölümde yaptığı yüzünden biraz sinir olsamda kendini affettirdi sonradan.

Lee Eon - Hwang Min Yeop


Angel gibi çocuktu mübarek ama 2008 yılında geçirdiği bir motorsiklet kazasında hayatını kaybetti.Bunu diziyi izledikten sonra öğrenmiştim ve cidden çok üzülmüştüm çünkü dizide çok eğlenceli bir tipti.Tam bir goril gibi görünmesine rağman yarısı kadar olan Go Eun Chandan dayak yemesi falan güldürüyordu. Eun Chan'ın kardeşi Eun Sea'ye olan aşkıda alkışı hak ediyor doğrusu.

Ana karakterlerimiz kısaca böyle bide müdür Hong var ne pis adamdır o öyle ama yine de doğru konuşuyor ortamı falan düzeltiyordu.Bide büyükannemiz onu zaten Bof'tan tanıyoruz.
Çok uzun bir yazı oldu ama kesinlikle izleyin izlettirin dostlar çok şukela bir dizi kendisi. :)

4 yorum:

  1. en en sewdiklerşmşn hepsini biraraya toplamıssın.. kesnlkle budur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkürler tatlım :)

      Sil
  2. harika bir dizi benimde favorim arkadaşım:ı love you coffee prince:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman her yerde coffee prince :D

      Sil