Bu Blogda Ara

23 Haziran 2012 Cumartesi

Yeni bitirdim Yine Beğendim-You Are Beautiful

Arada spoiler kaçırdıysam kusura bakmayın acemilik.Bu dizi çok uzun zamandır gözüme çarpıyordu ama bir türlü izleyememiştim.2 günde bitirdim ve iyi ki izlemişim diyorum.Ne tatlı bir dizidir bu böyle.Park Shin Hye'nin ününü çok duydum ama dizisini izlememiştim şimdiye kadar.Kendisini cidden çok sevdim.Dizinin konusuna gelecek olursak Go Mi Nyeo ve Go Mi Nam çift yumurta ikizidirler.Erkek olan Go Mi Nam bir idol grubu olan A.N.Jell'e dördüncü üye olarak katılacaktır ancak rahatsızlanması üzerine bir rahibe adayı olan kız kardeşi onun yerine geçmek zorunda kalır.İlk başta grup lideri olan Tae Kyung'la aralarında bir çekişme olsada bir aşk beşgeni ortaya çıkar çünkü dizide fazla kız olmadığı için Shin Woo olsun Jeremy olsun bu kızdan hoşlanırlar ah Jeremy ah ne olurdu buraya gelsen boşuna üzülmezdin hem :D Ayrıca söylemeden geçmeyim bu dizinin OST'ları cidden güzeldi birde Jang Geun Suk çok yakışıklıydı :)

Size dizideki en sevdiğim kısmı paylaşmak istiyorum spoiler yoktur izleyin.Çok sevdiğim bir şarkı olan Fly me to the moon'u öyle güzel yorumlamış ki Geun Suk işte dedim ses budur buyrun :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder