Bu Blogda Ara

18 Ocak 2015 Pazar

Güle Güle Pinocchio Hoşgeldin Çoklu Kişilik Bozukluğu ^^


Uzun süredir SBS dizilerini takip ediyormuşum farkında değilim ''The Heirs''dan beri oynayan tüm dizileri izlemişim SBS'de.Bu yılın bir bombası da Pinocchio'ydu.Geçen hafta finali gerçekleşti ve diziyi her hafta takip ettim hiç kaçırmadan ertelemeden.Öncelikle söylemeliyim ki dizi soluksuz izlenebilecek bir dizi keşke diyorum bekleseydim de biriktirip izleseydim.Dizide ki her karakter mükemmel yaratılmış ve onları oynayan oyuncular harika seçilmiş.

Lee Jong Suk aşığı bir insan olarak Dal Po/Ha Myung karakterini çok sevdim.Bu dizide daha ciddi bir imajı vardı ancak çok nadir de yaptığı şebek yüz ifadeleri görülmeye değerdi.

Park Shin Hye'min oynadığı In Ha karakteri bence dizinin asıl bombasıydı.Çok sıkı bir PSH fanı olmama rağmen rol yapışını hiç sevmiyordum ta ki bu diziye kadar.Bu karakter onun için biçilmiş bir kaftan.Park Shin bebeğim sen öpüşmeyi öğrenmişsin sonunda yani :D

''Pinokyo sendromuna -yani yalan söylediğinde hıçkıran- sahip In Ha adlı bir kızın muhabir olma mücadelesi ve bu yolda ona eşlik eden sahte amcası Dal Po ile olan ilişkileri anlatılıyor dizide''

Resim alıntıdır.

Tipini yidiğim :D



Seo Bum Jo dizi boyunca adam gibi adamdı :D Yoon Yoo-Rae çok şekerdi.Kaptan Hwang çok karizmatikti.Ve In Ha'nın annesi çok cadıydı ama kadını sevdim ^^ 

Dizi her karakterde bir şeyler bulabileceğiniz bir yapımdı ve finali güzeldi tatmin etti :)

Lee Joon güzel bir sürpriz oldu.MBLAQ'ın dağılması çok üzücü olsa da Lee Joon çok iyi yerlere gelecek.

Bölüm 19 / Ep 19

SPOİLER !!

Dizide merak ettiğim 3 şey vardı ve bu beni çok üzdü.Umarım konu hakkında bilgisi olan bir arkadaşımız beni aydınlatır.

  • Öncelikle I Hear Your Voice dizisinden tanıdığımız Yoon Sang Hyun'un karakteri Avukat Cha fragmanda gözüküp neden dizide gözükmedi çok merak ediyorum yoksa ben bölüm mü atladım?

  • Kaptan ve Yoon Yoo-Rae'nin arası neden olmadı senaristler :D Böyle bizi heveslendirip ortada bıraktınız resmen.Sırf o ikisini alıp bir dizi çekerim o kadar güzeller birlikte :)

  • Ha Myung'un abisi niye son bölümde gözükmedi.Yazık değil mi çocuğa zaten attınız hapse hemen ilk bölümlerde sonra ses seda yok arada gösterdiler akıbeti noldu çocuğun? :(








Son olarak yeni başlayan Kill Me Heal Me dizisini takip ediyorum güzel gidiyor bakalım oyuncular mükemmel ve biter bitmez onunla ilgili de yazacağım.Bu ikiliyi zaten Secret Love'da çok beğenerek izlemiştim finalden ümitliyim henüz 4 bölüm oldu ama :D Ji Sung 7 karakteri nasıl canlandıracak diye şüpheye düşmüştüm ancak adam aşmış oyunculukta asla şüphe etmem bir daha :D

Yeni başlayacak olan Hyun Bin Ajusshi'nin dizisi Hyde,Jekyll and I dizini de hemen izleyeceğim yine kişilik bozukluğu o da bakalım nasıl olacak.

Bir sonra ki yazı da görüşmek üzere Çav ! ^^


Not : Resimler alıntıdır. / Images are quoted .



4 yorum:

  1. Kill me heal me dizisi favori dizim şimdilik her bölüm istinasız gülüyorum :) SBS ye gıcığım o yüzden o kanalı izlemiyorum :) sanırım 2008 de müslümanlarla dalga geçilmiş o kanalda yayınlanan bir programla

    Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer böyle bir şey yaptılarsa onların ayıbı ama bunun için şukela dizilerden ayrı kalma :D Sonuçta dizi sadece o kanalda yayınlanıyor kanaldaki insanlarla yada o şeyleri yayınlayanlarla pek bir bağlantısı yok ^^ Ayrıca okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. sanırım sen part 2 leri izlememişsin çünkü avukat cha hep vardı :)
    - dilara^.~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinokyo'dan bahsediyorsun değil mi? Eğer I Hear Your Voice'dan bahsediyorsan orada zaten başrollerden biri.Pinokyo'da ise sadece 1 bölüm konuk oyuncuydu yani ''hep'' oynama gibi bir ihtimali yok ^^

      Sil