Bu Blogda Ara

5 Ocak 2015 Pazartesi

Yılın Dizisi - God's Gift 14 Days


2014 acısıyla tatlısıyla sona erdi.Öncelikle yeni yılınız kutlu olsun.Umarım 2015 size çok büyük mutluluklar getirir.

Girişi yaptıktan sonra geliyoruz 2014 yılının benim açımdan en mükemmel dizisine.Aslında iki hafta öncesine kadar aklımda bu diziyi izlemek yoktu.Ancak ne olduysa birden kendimi ilk bölümü izlerken buldum.Öncelikle şunu söylemeliyim ki eğer hep romantik-komedi izleyen bir insansanız bile bu diziyi izlemelisiniz.Dizimiz mükemmel bir senaryoya,mükemmel oyunculuklara sahip bir Aksiyon-Macera-Gerilim-Dram-Romantik bir dizi.Yani dizide her konudan biraz bulmak mümkün.

Konusu : Bir yayın istasyonunda yazar olarak çalışan Kim Soo Hyun'un kızının kaçırılıp öldürülmeden 14 gün öncesine gitmesini ve yaşadığı zorlukları anlatıyor dizi.

En basit olarak bu şekilde anlatabilirim diziyi.



Lee Bo Young dizide Kim Soo Hyun'a hayat veriyor.Dizi boyunca oyunculuğu mükemmeldi tek kelimeyle.Hatta SBS Drama Ödüllerinde Mükemmellik ödülünü Bo Young'a vermedikleri için acayip kızdım.Park Shin Hye'yi çok seviyorum ancak kesinlikle oyunculukta Bo Young'a yaklaşamaz bile.Kim Soo Hyun bir kanalda yazarlık yapıyor.Gençken çok serseri bir tipken avukat olan kocasıyla tanışınca değişmiş.Dizi boyunca nefesimi tutarak izledim kendisini ve katil olarak şüphelenmediğiniz tek kişi :D İlk başlarda dominant bir anneyken ilerleyen bölümlerde kızı için yapmayacağı şey olmadığını kanıtlıyor.


Küçük aktris Kim Yoo Bin ise Han Saet Byul'a hayat veriyor dizide.Han Saet Byul çok sevecen,tatlı,cana yakın,akıllı bir kız ve tek arkadaşı Yong Gyu.Bu kıza tek kelimeyle bayıldım çok güzel rol yapıyor bu yaşta bu yetenek maşallah diyelim :)


Ki Dong Chan rolünü oynayan mükemmel jönümüz Jo Seung Woo.Dizide Soo Hyun ile birlikte 14 gün önceye dönen ve bunu hatırlayan tek kişi.Yaşadığı bir takım olumsuz durumlar sonucu polisliği bırakmış ve Soo Hyun'a kızını kurtarması için yardım eden kişilerden biri..Dizi boyunca biraz olsun tebessüm etmemizi sağlıyor.Oynadığı oyunculukla Oscar'ı hak ediyor bu şaheser ^^


Kim Tae Woo ise kızımızın avukat babası Han Ji Hoon.İlk başlarda çok sevecen baba imajı çizse de dediğim gibi bu dizide herkes potansiyel bir katil.Dizi boyunca kendisinden hiç hazzetmedim.Dizi romantik komedi olsaydı başrol kız çoktan bizim Dong Chan'ı seçerdi :D


Joon Gyu Won'un canlandırdığı Woo Jin,Soo Hyun'un eski sevgili ve bir baş komiser.İlk başlarda sevdiğim ortalarda tiksindiğim ve sonda ağladığım bir karakter oldu :D




Yan rollerde ise güzel adam No Min Woo Snake adlı grubun solistini canlandırıyor,Aslında bu rolü Gikwang oynayacaktı ancak sonradan rol No Min Woo'ya verildi.Bence iyi ki de verildi çünkü karakteri çok iyi canlandırmış zaten o mistik,gizemli,ulaşılmaz imaj kendisinde var :)

B1A4 grubundan Baro Saet Byul'un tek arkadaşı Yong Gyu aynı zamanda Dong Chan'ın yeğeni olan karakterimizi canlandırıyor.

Sunhwa ise Dong Chan'a her türlü oyun,düzenbazlıkta eşlik eden Jenny karakterine hayat veriyor.

Aslında dizi çok iyi ilerledi.Çoğu kişinin aksine ben dizinin sonundan memnun kaldım.Sonuçta sürekli üzerinde durulan ''Değer verdiğin 2 insandan birini kaybedeceksin.'' teması işlenmesi gerekiyordu.Şimdi sizin merak etmeniz gereken bu kaybedilecek kişi kim?

Ve son olarak bana kalırsa bu dizide tek bir tane katil yoktu tüm suçu birine yüklemek saçma olur.İzledikten sonra ne demek istediğimi anlarsınız :D

Yazımız burada sona eriyor sizleri Dong Chan'ımızın söylediği ''Magic Castle''şarkısıyla baş başa bırakıyorum.Mutlaka izleyin bu diziyi ! :)




Eklemeyi unuttuğum rol:




Dizi boyunca hapisanede olan ancak rolünün hakkını iliklerine kadar veren Jung Eun Pyo.Dizide Dong Chan'ın abisi ve Yong Gyu'nun babası olan Ki Dong Ho.Dizide zihinsel engeli olan birini canlandırıyor.Bence en zor rol engelli rolü yapmaktır.Çünkü insan o zorluğu yaşamadan bilemez ve bunu role aktarmak çok zordur.O yüzden bu ahjussiyi tebrik ediyorum bu güzel performans için.






6 yorum:

  1. İzlemekte kararsız kaldığım bir diziydi belki birgün izlerim o da jo seung woonun hatırına :) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin izlediğim tüm diziler içinde ilk 3'e girer yani :) Ayrıca okuduğun ve yorum yaptığın için ben teşekkür ederim asıl :)

      Sil
  2. Cidden çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil
  3. Bayılarak izlediğim müthiş ötesi bi senaryoya sahip harika bi diziydi-düsün artik ne kadar cok begendigimi :)- gerçekten benimle aynı düşüncelere sahip insanlara kalbim başka bi ısınıyor. Bu nedenle Gods gifti de herkesin izlemesini ve bayılmasını istiyorum çünkü senaristi gerçekten döktürmüş. Sen de güzela anlatmışsın^-^ daha yeni keşfettim blogunu yorumların çok hoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bu içten yorumun için çok teşekkür ederim dizi cidden güzel herkes izlemeli,bloğuma hoşgeldin güzel yorumlarında bloğumu şenlendirebilirsin :)

      Sil