Bu Blogda Ara

4 Haziran 2015 Perşembe

Running Man Yazı Dizisi : Favori 15 Bölümüm


Arayı fazla uzatmadan geçen yazımda bahsettiğim Running Man yazısını yazayım dedim.Hazır boş boş takılıyorum :D Öncelikle Running Man benim hayatımın bir parçası haline geldi artık.İzlemediğimde bir boşluk oluşuyor.Hiç bıkmadan beş bin bölüm izlerim o derece seviyorum.

Bende düşündüm ve bu sevgimi bir yazı dizisi haline getirmek istedim.Pek fazla uzun olmayacak ancak bir kaç yazı daha yazmak istiyorum bu program hakkında.(Örneğin sevdiğim 15 konuk vs.) 

Running Man dünyada milyonlarca hayranı bulunan bir program ve ülkemizde bile baya hayranı var.Üstelik bu programı türkçe alt yazılı izleme gibi bir şansımız var.Bu çok güzel bir şey siz de izleyin izlettirin :)

Seçerken çok zorlandım ancak en fazla 15 tane seçebilirdim.Daha fazlasını yazacak gücüm yok :D O yüzden hiç vakit kaybetmeden başlıyorum :)

Bölüm:175 / The Suspect Target Race

Konuklar: Gong Yoo - Park Hee Soon

Bu bölüm benim en çok güldüğüm bölümlerden biri bunun sebebi tabi ki içinde Gong Yoo var.Ancak sadece bu değil.Bölüm acayip komikti.Özellikle altta gifini paylaştığım sahnede ciddi anlamda gözümden yaş geldi :D Zaten bir kaza geçirmiş olan Jae Suk'u kurtarmaya çalışan Kwang Soo havluyu sararken büyük bir kazaya sebep olacaktı :D :D





Bölüm: 127 / The war of the Zodiac Gods 

Konuklar : Choi Ji Woo , Simon D , Jonghyun-Yonghwa(CNBLUE),Lee Gi Kwang ( Beast)

Bu kadar yakışıklının olduğu bir bölümü sevmeyip de ne yapayım? Ayrıca konukların hepsi Busan'lı.Ben Busan aksanına bayılıyorum.Bu bölüm aşırı komikti yani izlerken eğlendim.



Bölüm : 117 / Riddle Race 

Konuklar : Suzy(Miss A),Yubin(Wonder Girls),Ji Sung,Ji Jin Hee,Song Chang Eui

Bir diğer favori bölümüm bu bölümdü.Öncelikle konuklar çok komikti.Ji Sung normalde pek şovlara çıkmıyor bu yüzden bu bölümü ayrı seviyorum.Ayrıca Suzy'im de vardı bu da ayrı neden ^^



Bölüm : 120 - 121  / Water Sniper 007

Konuklar : Park Shin Hye,Lee Seung Gi

Yine harika konuklarla harika olan bir bölüm.Running Man'e katılan kızlar genelde pasif oluyor.Hele yanlarında Ji Hyo gibi mükemmel bir savaşçı olunca çok güçsüz kalıyorlar.Ancak PSH'nin hırsı ve yarışmacılığı gayet iyiydi.Bu bölümde özellikle Seung Gi'ye çok güldüm :D



Bölüm : 213 / It's Ok That's Chaebol

Konuklar : Yoo Inyoung,Choi Yeo Jin , Seo Woo , Lee Yuri , Kim Min Seo

Bu bölümde o kadar çok güldüm ki herhalde en çok güldüğüm 3 bölümden biridir.Özellikle programı kore dizisi gibi çekmeleri çok güzeldi.Zaten konuklar bizim dizilerden tanıdığımız kötü kadınlar :D 




Bölüm : 138 

Konuklar : Kim Soo Ro , Kim Woo Bin , Lee Jong Hyun , Lee Jong Suk , Min Hyorin 

Çıtır konuklarla cidden çok güzel bir bölümdü.Centilmenlerimizden Tae San'da var zaten adam ayrı komedi :D Woo Bin ve Jong Suk 'un katıldığı tüm bölümleri seviyorum zaten ^^







Bölüm : 188-189-191 / The Duel of Running Hills

Konuklar : Kim Woo Bin,Bi Rain

Bu üç bölüm birlikte Avustralya'da çekilen özel bir seri.Konuklarımız Rain ve Woo Bin.Rain acayip severim öyle böyle değil ilk fanı olduğum Korelilerden biri sanırım.Zaten kendisi oldukça eğlenceli birisi.Özellikle bu 3 bölümde yapılan yarışmalar çok eğlenceliydi ama en sevdiğim kısım Woo Bin ve Kwang Soo dansı :D :D 

İşte Rain-LA Song bambaşka bir versiyonu :D




Bölüm : 162 / King of the Idols

Konuklar : Chansung,Wooyoung (2PM) / Doojoon,Kikwang (Beast) / Lee Joon,Seungho (Mblaq) / L,Sunggyu (Infinite) / Yura,Minah (Girl's Day) / Eunji,Naeun (A Pink) / Dasom,Hyorin (Sistar)

Bu bölüm resmen bir idol akımıydı.Zaten bölümün ismi ''İdollerin Kralı''.Katılan üyelerin hepsi sevdiğim isimlerdi.Zaten Running Man'e sevdiğiniz birileri katılınca daha bir hevesle izliyorsunuz benim ilk başlarda bu şekildeydi en azından şimdi konuk fark etmiyor :D Bölümde en sevdiğim detay üyelerin idollerle birlikte dans ederek giriş yapmasıydı.Tabi ki favorim Kwangsooooooo :D Nasıl kaptırdılarsa daha sahneye gelmeden dansı bitirdiler :D





Bölüm : 163 / Stealing Princess Jihyo's Heart

Konuklar : G-Dragon , Seungri , Daesung

Sen git koskoca dünya starı ol,Kore'nin canavar idolleri ol,git en karizmatik grup ol,gel Running Man'da çamurda sürün olacak iş mi :D En çok güldüğüm şey Kore'nin en havalı grubu olarak gördüğüm Big Bang'in bu şekilde çamurda yuvarlanmaları,ordan oraya koşmaları ve ip atlamaları oldu :D :D Ayrıca Jihyo bu bölümde çok güzeldi gerçi o hep çok güzel ama olsundu ^^




Böyle girdiler bu oyuna :D


Böyle ;



Ve böyle çıktılar :D




Bölüm : 41 / Goodbye Joongki

Konuklar : Lee Sunkyun , Park Joong Hoon

Bu bölüm aslında pek özel konuklu,özel yarışmalı bir bölüm değil ancak  bu bölümün bende yeri ayrı.Bu bölüm Joong Ki'nin son bölümüydü Running Man'le,o yüzden listeye aldım :(


Onlar ağladı , ben ağladım :(




Bölüm : 242 / Mission Worldwide

Konuklar : Yonghwa , Hongki , Il Woo

İşte yine şov programlarında görmeye alışık olmadığımız isimlerden Il Woo ^^ Programa ilk kez katılmasına rağmen beni bir çok kez katılan çoğu konuktan daha çok eğlendirdi.Adam kalemi pet şişeye sokarken bile hırslıydı daha ne olsun :D Bölümümüzün konusu dünya çapından hayranların gönderdiği görevleri yapmak.Türkiye'den gönderilmiş olsa bile maalesef aradan bizim görevler çıkmadı :( Ama gönderilen tüm görevler çok komikti :D


Kazanmanın verdiği gurur ve Il Woo kalemi şişeye sokar :D 


Bölüm : 147 / Flower Boys Race

Konuklar : Kim Soo Hyun , Lee Hyun Woo

Yine acayip bir şekilde güldüğüm bölümlerden biriydi bu bölüm.Bir kere gelen iki konukta çok şeker ^^ Artık bölümlere ne yazacağımı şaşırdım :D İzleyin işte komik :D



Benim favori 15 bölümüm bu şekildeydi.Aslında daha çok bölüm var ama zaten çok uzun sürdü yazmam hem daha fazla yazıyla sizi boğmak istemedim.Eğer gelecek bölümlerde çok sevdiğim bölümler olursa sizlerle seve seve paylaşırım sadece söylemeniz yeterli^^ 

Bir Running Man yazısının daha sonuna geldik.(Bir önceki yazım için ^^TIKTIKTIK ) Ama tabi ki daha bitmedi :) Finallerim dolayısıyla bu geciken yazı için özür diliyorum bir sonraki yazımda buluşuncaya kadar hoşçakalın,iyi okumalar :)





Not : Resimler alıntıdır. / Images are quoted .


7 yorum:

  1. Bende kötü kadınların olduğu bölümde çok gülmüştüm :D

    http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/06/zor-begenirim-mim.html
    Canım bu arada üstteki linkte mimlenmiş bulunuyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o bölüm cidden komikti :D Bu arada mime hemen bakacağım çok hızlı yazarım bu sefer ^^

      Sil
    2. 82.bölümü nerden bulabilirim bulmadımda bu arda ellerine sağlık süper olmuş

      Sil
    3. Valla canım o bölümün Türkçe çevirisi yok,ben İngilizce altyazılı izledim.Onu da kshowonline.com 'dan izleyebilirsin.

      Sil
  2. biri benden liste yapmamı isteseydi kesinlikle ilk 15e yine bunları koyardım çok başarılı eline sağlık ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl okuduğun için teşekkür ederim :) Zevklerimin aynı olduğu bir insanın blogumu okumasına çok sevindim ^^

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil