Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2015 Cuma

Favori 10 K-Pop Şarkım


Herkese yeniden merhaba ! Bugün sizlerle dinlemekten asla sıkılmadığım 10 şarkıyı paylaşmak istiyorum.Bu sefer iyice eleyip bu listeyi oluşturdum.Cidden bu şarkıları yıllardır dinliyorum çıktıkları günlerden beri neredeyse ^^ Size iyi dinlemeler diyorum ve başlıyorum :)

1-Yong Junhyung / Flower

Junhyung benim Beast grubundan Bias'ım ama bir numarada olmasının nedeni bu değil :D Bu şarkıyı ciddi anlamda çıktığı dakikadan beri dinliyorum klip Youtube'da yayınlandığında izleyen 622.kişiydim :D


2- G-Dragon / Crooked

İçinde K-Pop geçen bir yazıda GD koymasam büyük ayıp ederdim.Bu şarkı bağımlılık yapıyor resmen benden söylemesi ^^


3- J.Y.P / Love is Best

Bu şarkının ritmine bayılıyorum resmen bir şaheser.


4- Super Junior / Mr.Simple

Bu şarkı sanırım benim en çok dinlediğim şarkıdır.İngilizce Türkçe ve diğer tüm diller dahil :D


5-CNBLUE / More Than You

En favori gruplarımdan biri olan Cnblue'dan hangi şarkıyı koysam bilemedim resmen.Hepsini ayrı ayrı seviyorum ama bu şarkı bana bir garip hissettiriyor.Bu şarkıyı her dinleyişimde duygulanıyorum :)


6-Baby VOX / Accident

Bu grup baya eski Yoon Eun Hye'nin dahil olduğu bir grup :D Ancak ben bu şarkıyı çok seviyorum.Tabi ki çıktığından beri dinleyemem çünkü eski ama keşfettiğimden beri dinlerim :)


7 - BEAST / On Rainy Days

Yine hiç bir şarkısını ayıramadığım gruplardan biri.Bu şarkıyı dinleyip ağlayabilirim o kadar duygusal bir şarkı :)



8 - Afrodino / Write a Letter

Bu şarkı pek bilinen bir şarkı değil malesef öyle olmasını çok isterdim çünkü çok güzel bir şarkı.Şans eseri keşfettim ama iyi ki böyle bir şarkıyı bulmuşum ^^ Suzy'cim sağol canım sayende :D




 9- FT.ISLAND / I Wish

Hong Ki 'nin o güzel sesinden dinlediğimiz bu harika şarkı da var tabi ki listemde ^^




10 - Gong Yoo / Second First Love

Bir idol olmamasına rağmen Gong'umun her şeyi gibi sesinin de mükemmel olduğunu kanıtladığı o şarkı işte karşınızda ^^



Bir yazının daha sonuna geldik.Okuduğunuz için teşekkürler.Eğer sizinde bir şarkı öneriniz varsa seve seve dinlerim.Bir sonra ki yazıya kadar kendinize iyi bakın ^^

BONUS : San E / Story of Someone I Know



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder