Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2015 Cuma

İyi ki doğdun Gong ! I Love Yoo :)



Bugün en sevdiğim Koreli aktör olan Gong Yoo'nun doğumgünü.Umarım bir gün onunla karşılaşırım.Türkiye'de pek fazla hayranı yok sanıyorum ama varsa da mutlu olurum demek ki onun muhteşem gülüşü birilerinin kalbine işlemiş olmalı :)





Gong Yoo'nun en sevdiğim dizisi : Coffee Prince
En sevdiğim filmi : Silenced

Gönül rahatlığıyla ikisini de öneriyorum ona en çok yakıştırdığım isim ise hiç kuşkusuz Eun Hye.Umarım ikisi tekrar bir dizi çekerler uyum muhteşem.Ama şu sıralar idollerden maşallah aktörlere fırsat kalmıyor.Keşke idoller sadece idollük yapıp şarkı söyleseler -.-



Okuduğunuz için teşekkürler size Gong Yoo'mun sesinden bir şarkı armağan ediyorum.Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere :)







4 yorum:

  1. İyi ki doğmuş sahiden :)) En sevdiğim aktörlerden, umarım bu yıl yeni bir diziyle dönüş yapar da hasret gideririz =)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın umarım hemen dönüş yapar :) Okuduğun için teşekkür ederim bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Komşum http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/08/hayaller-hayaller.html#comment-form mimledim seni :D

    YanıtlaSil
  4. Bu adamın mimiklerini oyunculuğunu çok beğeniyorum ben de :))

    YanıtlaSil