Bu Blogda Ara

15 Aralık 2015 Salı

MİM : Kore Dizi ve Filmleri



Herkese yeniden merhaba!Yine çok eğlenceli bir mim ile karşınızdayım.Her ne kadar yine kendime zorla paslatsam da bu mimi yapmak istedim.Ricamı kırmayıp bu mimi yapmama izin verdiği için Hatice'ye sonsuz teşekkürler :) Onun yazısını okumak için ^^Buraya tıklayabilirsiniz.o zaman başlayalım.



-İzlediğiniz ilk Kore dizisi ve dizi hakkındaki yorumlarınız?

İlk olarak Playfull Kiss izlemiştim.Açıkçası o zaman beğenmiş olsam da şuan aynı şeyi düşünmüyorum.Üstüne izlediğim onlarca dizi arasından en kötü oyunculuğa sahip diziydi sanırım.




-İlk oppanız unniniz?

Lee Min Ho ve Gu Hye Sun ( Jun Pyo ve Jan Di sağolsun :D )


-OST'ini en beğendiğiniz dizi?

Seçemedim ama seçmek zorundayım :D o yüzden her duyduğumda beni heyecanlandıran Kill Me Heal Me'yi seçiyorum.



-Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktrisler?

Aktör : Gong Yoo,Ji Sung,Park Seo Joon,Jo In Sung,So Ji Sub,Jo Seung Woo,Jang Hyuk,Lee Jong Suk,Kim Woo Bin,Yoon Sang Hyun,Cha Seung Won

Aktris : Gong Hyo Jin,Hwang Jung Eum,Yoon Eun Hye,Lee Bo Young,Suzy,Park Bo Young




-İlk izlediğiniz anime ilk izlediğiniz Kore filmi?

Anime bilinciyle izlediğim ilk anime İtazura na Kiss :)

İzlediğim ilk Kore filmi ise A Moment to Remember (izlemeyeni dövüyorlar o derece ünlü :D)


-En son izlediğiniz Kdrama?

Hala izlemekte olduğum ''Oh My Venus''


-İlk izlediğiniz tarihi dizi?

Tarihi dizilere ilgim olmadığı için hiç izlemedim ancak önerilerinize açığım :)


-Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?

Yaklaşık 6 yıldır izliyorum.Rahat 60 dizi izlemişimdir diye düşünüyorum.

It's Okay That's Love izleyin,izlettirin :)





-Sıkıldığınız diziler?

Coffee House,Goong S


-Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz?

Nice Guy'daki Avukat ve kötü olan 2.kadın düşününce bile içimi bir sinir kaplıyor :D

Secret dizisinden eski kocasını oynayan insan görünümlü şeytan :D

Şu tipe bakın resmen kötüyüm diye bakıyor adam.




-Sonunu beğendiniz ve beğenmediğiniz diziler?

Açıkçası Kore dizilerinde senaristlerin son yazma sıkıntısı var bu bilinen bir gerçek :D İzlediğim çoğu dizinin sonunu beğenmedim :D

Beğendiklerim : I Miss You,Kill Me Heal Me,It's Okay That's Love,She Was Pretty



-Dizi müzikleri hariç dinlediğiniz ilk şarkı?

SS501-Love Ya

Hala arada açıp dinlerim beni gaza getiriyor bayılıyorum bu şarkıya ^^





-Sevmediğiniz Koreli ünlüler?

Anti değilim ama bir türlü ısınamadıklarım; IU,Park Min Young


-Korece, Japonca, Çince?

Benim için Japonca'nın yeri çok ayrı.Kore dizilerinden öncesine dayanan bir anime tutkum var o yüzden bu dili öğrenmeyi çok istiyorum.

Bir mimin daha sonuna geldik.Yapmayan herkese paslıyorum.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Bir sonra ki yazı da görüşmek üzere :)

Not : Resimler alıntıdır. / Images are quoted .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder